Sunday, May 17, 2009

Tagged Lagi...

Alahai.. kena tagged lagi.. Kali ni dengan Lieza lak...


1. org luar sana tak kenal siapa kamu. Perjelaskan siapa kamu?
Nama sebenar Nor Azura Binti Arshad. Orangnya pulak kecik aje.. Aku ni xbyk cakap sgt... (kira pendiam gak kot)hehehe.. kalo orang xtegur aku, aku pun xkisah. Bakal menjadi PUAN pada hujung Mei 2009.


2. sikap kamu yang mantap?
Apa ye? Aku pun tak tau la.. Tapi aku ni jenis xkisah, kira "layan" jelah....


3. sikap kamu yang sangat jelek?
Ni lagi payah... apa ye?... Aku ni suka wat ikut kepala aku je.... Pastu aku ni jenis yang selamba ... orang kata mcm muka xtau malu .. huahuahua....


4. apa gadjet yg kamu selalu bawak?
Xdak...


5. dah berapa handphone kamu pakai selama nih? Senaraikan brandnye. Jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang? Dah berapa lama?


mula-mula aku pakai hp SAGEM, sebelum keje UPSI tahun 2002.





Dah keje lama sikit aku tukar hp NOKIA





Pastu tukar yang ni plak... kecik sikit, leh letak gambo kat belakangnya..




Bila orang pakai yang canggih sikit ada GPRS, aku pun tukar yang ni lak Nokia 6230 kot




Kemudian, hp kamera lak, tp yang ni aku tukar dengan abang aku, sebab ada 2 line so yang atas dengan yang bawah ni... hp ni pakai kejab je.. sementara nk cari hp lain..




Hp ni la yang aku bg abang aku pakai, sementara aku pinjam hp kamera dia tu.




Sekarang aku pakai hp ni Nokia XpressMusic.. so nokia 6230 tu aku jual.. dah pakai hp ni dari tahun 2007..




Satu lagi hp yang digunakan dari tahun 2008 sampai sekarang








6. siapa best friend kamu?

Best friend masa sekolah Aniza dan Zubaidah.
Masa sekarang ni (dh keje).... LIEZA n LIANA... dua2 keje kat opis yg sama...


7. siapa yang kamu sayang selain family?

Aku sayang semua yang menyayangi aku... dan kepada-NYA aku tidak lupa... (Allah yang Maha Esa)


8. lagik 10 tahun kamu jadi ape?

Aku jadi apa ye....? Kalo dh kawin sah-sah la dah ada family sendiri dan juga ada anak dalam 3 orang kot..


9. kata-kata hikmah yang kamu pernah dengar dan paling suka?
Apa ye?...... xde kot.


10. dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
xde pun....


11. senaraikan follower yg paling kamu suka?(tak kira kuantiti).
dah xbuat tuk part tu, so xde sapa lah..



12. saya nak tag :
tak tau nak tag sapa.. tp sapa yg rasa nk buat tag ni... buat la ye...

No comments: