Saturday, December 19, 2009

Tag dr Lieza

1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana
jupe kat umah sewa, umah dia selang sebiji dr umah sewa aku. Bila ye... tak ingat lak tahun bila aku pindah kat kg ketoyong

2. Love at first sight?
Idok..... sebab masa tu aku ada orang lain, dia pun sama gak ada orang lain.

3. Who is he when the first time u met him?
Dia student upsi....then kalo jupe mesti ada je nak cari pasal dgn aku (time aku tumpang parking moto kat umah dia) umah sewa dia ada garaj.

4. How long it takes for him to ask u out for a date?
Tak ingat la plak.... huhuhu...

5. First place dating di?
Aku rasa kat tom yam rakyat tg malim kot.... hehehe....

6. How he proposed?
Masa bercinta - ntah bila bercintanya aku pun tak tau...tetiba leh jadi couple.. myb sebab dua-dua sudah jadi single so terus jadi rapat ... tu la orang selalu kata... kalo selalu gaduh bila jupe, lelama leh jatuh cintan..
Masa nak merisik/tunang/kawin – kami still bercinta walaupun dia dh abis belajar drp upsi, kiranya bercinta jarak jauh. Then dalam tempoh tu, dia de cakap, kalo dia dah ngajar dalam tempoh setahun or setahun lebih, dia akan datang umah untuk merisik.

7. Special date with your hubby?
Merisik : 7 Februari 2008
Bertunang : 17 Ogos 2008
Nikah : 30 Mei 2009


8. Changes that he asked you to do?
Dia selalu pesan kalo kuar umah pakai baju lengan panjang then tutup kepala (pakai tudung daa)...

9. What is about him that you love so much?
Hmm... apa ek..... sebab dia baik, penyanyang, romantic, memahami dan etc.... then dia ingat tarikh lahir aku... aku harap dia still macam tu sehingga ke akhirNya, amin....

10. What is about him that u wish he would change?
setakat ni takde apa.... semuanya ok.... Cuma kekadang tu aku de cakap kat dia, “tolong la jangan cakap macam tu, boleh tak?.......” ada satu ayat yang aku memang tak berkenan langsung bila dia borak dengan orang lain... dekat aku memang dia tak penah cakap macam tu pun...... tapi bila aku dengar, memang xsuke....

11. You will lose your mind n crack your head when he?
takde gak rasanya.....

12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?
Apa ye..... bila aku minta bantuan, dia tak penah tak nak buat.... pastu kalo aku cakap nk g satu tempat tu dia mesti akan tunaikan... walaupun aku cakap main-main..... hihihi........

13. complete below sentences
"My love towards my hubby is as big as...?
waaaahhhhh.... sebesar seluas lautan....... tak terkira.....

No comments: