Tuesday, June 8, 2010

X-cident

Malam td abg call Dar (adik ke 5) nak tanya pergi Kelantan kul berapa. Then Dar bgtau berita tak baik tentang mak mertua aku dan juga adik ipar aku yg bongsu (Idah). Dar bgtau depa xcident kat kg. Then akan dihantar ke Hospital Batu Pahat. Sebab mak mertua aku patah kaki kanan, pastu Idah plak patah tangan & kaki kanan. Udah le tangan kanan tu baru baik (patah gak sebelum ni).. Nasib le depa selamat.. Kete yg langgar, depa naik moto.. Kete tu potong double line.. Memang melampau tul driver kete tu.. Kat kawasan kg pun nak bw lelaju. Moto depa habis rosak teruk sampai tak leh repair dah (total lost). Kena caj 'lebih' kat driver tu.. padan muka dia... sapa suh langgar undang2...

Hmmm... udah le Jumaat malam adik ipar aku yg ke 4 (Yep) nak nikah+kenduri kat Kelantan.. Nampak gayanya, mak mertua aku memang xdapat g kenduri Yep. 'Nasib le Yep'... sebab mak dgn Idah tak dapat join g kelantan. Esok malam dh nak bertolak.

Aku pun x g Kelantan gak.. Cadang nk ikut, tp malas la .. jauh tu 12 jam...

Aku doakan mak mertuaku dan Idah cepat sembuh... Tengah bulan 7 nak kenduri menyambut menantu lak kat Johor...




gambo adik iparku (Idah)

No comments: