Thursday, August 12, 2010

Hepi Besday 2 me...


12 Ogos 2010 (Khamis) bersamaan 2 Ramadhan 1431H..
Selamat Hari Lahir buat diriku yang ke 28 tahun.... walaupun abang xde di sisi tapi dia ingat gak tarikh lahir ku.... tepat 12 tgh mlm dia msg n wish besday kat aku.... tq so much abg...

Aku berharap keluargaku akan lebih bahagia, dapat jadi isteri yang solehah di sisi suamiku dan menjada serta membimbing anakku utk menjadi insan yang berguna kelak. Juga menjadi anak yang baik buat mak ku di kampung. Aku juga bersyukur ke hadrat ilahi kerana telah diberi kesihatan yang sempurna selama ini.

Aku juga berharap dapat tinggal sekali dengan suamiku.... So kenalah bersabar ye... Orang lain boleh tinggal berasingan lebih 5 tahun, takkan aku tak leh kan ... So.... tungguuu jelah..... kot ada rezeki , maka dapatla aku dok sekali.




1 comment:

EinaZ said...

Hepi Belated Besday...