Thursday, November 18, 2010

Fifi oh Fifi...part II


Fifi oh fifi Part II

Sekarang ni fifi dah ok sikit means takde dah cirit birit tapi still akan buang air besar kalo dia kenyang sangat. Mana tidaknya sebab sekarang minum susu soya ISOMIL.. Harganya boleh tahan gak.. Pastu dalam 2 minggu je dh kena beli baru, cepat bebenor abisnya.. Tapi nasib le kat taska lambat sikit abisnya.

Sekarang ni fifi dh pandai mengesot ke depan.. sbb sebelum ni asyik mengundur je.. Kiranya dalam minggu ni la fifi dah pandai gerak ke depan. Cuma aku tak tahan, fifi tak mo dok sorang. Pantang aku bangun, mula la menangis... Mencurah-curah air matanya.. Sabo jela aku...... Kalo dia tengah main, then aku hilang pun dia leh pasan.. Mulala mencari aku sampai ke dapur, tapi mulut still bising (nangis).... Huh!!! sabooooooorrrr jelaaaaa.. Tapi nak wat camne, dah dok berdua je dgn mama kat umah.. So sunyi le....



Ni gambar masa raya - gambar terbaru dalam hp, xdpt nk upload dlm pc.



ni pun sama gak masa raya.. hehehe...



No comments: