Wednesday, December 29, 2010

Semuanya 5


Apa kebendanya 5 ni ye..

Sebenarnya aku kena tag oleh lieza.. so kenale jawab... kalo idok... teeettt.....


5 NAMA SAMARAN KAMU

1. Azura/Zura – kawan keje, kawan sekolah

2. Intan – keluargaku, sepupu sepapat.. means kulaanku...

3. Sayang – suamiku le yang panggil camni...

4. Mama – panggilan oleh anakku..

5. Mak Uteh – anak sedaraku yang panggil ….

5 TARIKH PENTING

1. 12 Ogos – hari lahirku.

2. 9 Machari lahir suamiku..

3. 31 Mei 2010 fifi dilahirkan..

4. 30 Mei 2009 – aku bergelar isteri…

5. 17 Ogos 2008 – aku tunang

5 PERKARA AKU BUAT SEMALAM

1. basuh kain, sidai kain

2. tengok tv

3. teman fifi sebab tak mau dok sorang

4. perkara wajib – mandi dan solat..

5. pergi umah lieza.. huhuhu...

5 PERKARA BUAT ANDA GEMBIRA

1. bila abang balik tg malim.... huhuhu....

2. bila dapat balik kg sg besar....

3. bila tengokk fifi sihat, pandai dan bijak serta berkembang mindanya.. banyak ragam

4. bila duit simpanan aku bertambah... so boleh la beli apa nak.. tapi aku bukannya kaki shopping pun..

5. bila sume keje ku telah selesai...

5 SEBAB JAWAB SOALAN

1. sebab lieza dh tag aku, so kena le jawab.. kalo tak.. sendiri mau ingat la ye..

2. tag ni simple & senang tapi masih kena berpikir gak..

3. walaupun keje aku berlambak, tapi nk release tension so jawab le..

4. tak tau nak cite apa lagi kat blog ni..

5. layan je..


5 KAWAN UNTUK DITAG

1. diari puteri

2. edamir – tercipta untuk ku

3-5. sesapa jela ..













5.

2.




No comments: