Thursday, July 28, 2011

Xde cite....

Peerrrggghhh... lamanya aku xupdate blog ni.. Last 25 Mei 2011, harini dah 28 Julai 2011.. hampir 2 bulan aku xcite dlm blog ni..

Apa aku nk cite ek?... Hmmmmm kalo ada pun, sume yang dh berlalu..

30 Mei 2011 - Hari Ulangtahun perkahwinan aku dgn abg yang ke-2..

Hujung bulan 6 plak, bawa fifi jumpa dokto pakar kanak-kanak sebab kulit gatal-gatal, alergi makan, so fifi sekarang tak leh makan ayam dgn telur ayam...

Awal bulan 7 lak, fifi dah tukar kelas dari kelas bayi ke kelas setahun. Kat kelas setahun ada sediakan makanan tp sebab alergi pada ayam dan telur, so tiap pagi kena masak tuk fifi.. Bawa bekal tuk makan tgh... kadang wat sup sayur campur fishball dan fishket, kadang goreng nuget ikan je.. kadang tu dah tak tau nak masak apa bg fifi mkn tgh..

Cite aku kat opis lak.... Opis aku sekarang dh diubah suai.. Dah ada kaunter sekarang ni, so xdela tetamu masuk terus ke pejabat.. Then mulai 15 Julai 2011 lak, pengarah aku dah tukar yang baru.. daripada Prof. Dr. Saberi Othman tukar Prof. Dr. Omar Abdull Kareem.... Diharapkan semua staf dapat memberi kerjasama kat pengarah baru agar sume keje berjalan lancar..

Pastu aku kena lak tanggung tugas kawan pejabat yang dah cuti bersalin.. Si alin dah bersalin, ikutkan lewat lagi so terberanak awal la plak...... Dia amik cuti bersalin 3 bulan, pastu aku pun baru tau dia ada apply cuti tanpa gaji tuk jaga anak selama 3 bulan, then dah lulus plak tu... perrrgghhhh.... 6 bulan aku kena take over keje dia.. huh!.. pengsan aku.... means dia masuk keje tahun depan 2012... huhuhuhuhu..... teruk le keje aku pasni.... keje sendiri pun tak ter'handle' ni plak nak wat keje org.... hope aku dapat buat apa yang termampu.... nasib baik juga ada R.A yang banyak membantu dalam keje aku ni.... so ringan la sikit beban....

apa pun semoga aku dapat bekerja dengan sedaya upaya dan termampu di kala ini..... amin....





















No comments: