Sunday, January 18, 2009

aku kena tagged, huhuhu....

Aku ni dh kena tagged dgn kak anis.. so kenalah jawab walaupun lambat.. . Sibuk sikit awal tahun ni...


1.How has 2008 been for you in a nutshell?
Career wise – hmm… xde apa-apa pun, tiada sebarang perubahan

family wise – masih single lagi... tp akan berkeluarga xlama lg.

Hobby wise – aku xde hobi yang tetap pun tp aku suka tengok tv, dengar radio..


2.Apart from your family members, name one person who has made you happy in 2008.
sapa ye.. hmmm tunang aku kot (family members ke tunang aku ni) hehehe..... sbb kami dah lama xjumpa, dalam 2 tahun kot.... kemudian aku dirisik pastu bertunang.


3.Do you feel you are better off, or worse off than you were in 2007?

aku rasa biasa je ....


4.Where was the best holiday trip for you in 2008?
Tahun ni aku x g bercuti kat mana-mana pun. Kalo cuti pun, balik kampung jelah.


5. Name 3 positive things you have achieved in 2008.
i) tahun ni nama aku tersenarai dalam penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC 2007) utk kerja-kerja yang telah aku laksanakan pada tahun 2007. (syukur...)

ii) aku telah di risik dan juga telah menjadi tunangan orang... hehehe.. bertunang gak akhirnya...

iii) apa lagi 1 ni ye....


6.Name the best movie you saw in 2008.

Best movie... xde pun.. Cuma bulan Jun dulu aku ada tengok wayang dengan tunang aku.. tajuk cite tu “Apa Kata Hati”..... huhuhu... movie lain xdak... just tengok tv je....


7.Name 5 friends that you have made in 2008
Elly, Eti – kawan aku masa sek rendah, pastu Janna – kwan sek men.. 3 je..

8.What new year’s resolution for 2008 that you have not achieved?
semua tercapai....


9.What would your new year’s resolution for 2009 be?
a) ingin menabung semula utk masa hadapan.. simpanan aku yg sedia ada bakal susut

b) menamatkan zaman bujang aku

No comments: