Thursday, October 15, 2009

Sambutan @ UPSI

14 Oktober 2009 (Rabu)

Hari Raya @ UPSI

Hari ni ada jamuan raya lagi.. Kali ni anjuran persatuan di UPSI yg terdiri daripada USIA, PRESTASI, dan PEKA.

So part mcm kategori kami ni, USIA le... Ditugaskan utk menyusun satay. Xde sapa pun yg membantu dalam penyusunan tersebut. Aku g pun sbb lieza ajak. Kalo x, mesti kelam kabut punya.. Al-maklumla, satay ni banyak peminat. Dalam kul 2 lebih baru ada staf sokongan lain yg datang membantu. Tu pun 2-3 orang aje... Lelaki lak tu. Jangan xcaya, hanya ada 3 org staf sokongan je yg memulakan penyusunan tersebut. Memang bagus depa ni...

Meh kita layan gambo ni...



Lieza n Liana yg setia menyusun satay.....





ni la staf sokongan yg membantu... tgk sapa pakai baju seragam tu.... hehehe.. sempat gak pakcik E membantu....





hmmm.. time ni baru jam 2.30 ptg, tp tgk staf pompuan tu, xsabo2 nak amik satay.... bukan ke tu staf sokongan gak?... ish2x...





keliling tu penuh staf lelaki.... menunggu utk menyambar satay.... masa ni, aku dh penat, so dh dok berehat....





tu dia... staf upsi yg sedang berebut2 tuk amik kuah satay... hihihi....




tadaaa......... ni le satay yg disusun tu.....



15 Oktober 2009 (Khamis)

Aktiviti di rumah Kak Anis.. "Aness Cookies - Cup Cakes".... :-)

Malam pas magrib, g umah kak anis dgn lieza... membantu untuk menyiapkan cup cakes sempena sambutan hari lahir ahli PEWARIS UPSI...

Lieza dan Liana decorate cup cakes...

Aku bahagian pembungkusan...

Kak Ina bahagian tampal stiker di bekas cup cakes...

Meh kita tgk gambo yg ada....




.... khusyuknya.... mendecorate kek....





depa lagi.... rajinkan depa ni.... hehehe




aku la tu.....






cup cakes yg dh siap...



16 Oktober 2009 (Jumaat)

Hari Raya + Sambutan Hari Lahir Ahli PEWARIS (Bulan Mei - Okt 2009)

Aku punya besday - Ogos 2009






kek PEWARIS merangkumi bulan Mei - Okt 2009





aku dan kak fuza (merangkap Bendahari PEWARIS)..




aku lagi...







gambar bersama Dato' VC dan yg sambut besday tuk bulan Ogos je..




kemeriahan majlis.....




Persiapan sebelum majlis....




aku yg menyibuk..... hehehe




ni dia assistan alin....




aku tukang tunjuk je.. "ok ke idok...."








sudah siap....



Ni dia.. makanan yg diimport dari Ipoh - Koew Toew Goreng






muka letih je kawan ku ini... hehehe... depa lagi.... memang baguih depa ni tau...




majlis dh nak selesai.. so sume pakat membungkus,... hepi le.... makanan sume abis..

No comments: