Thursday, March 3, 2011

Lunch @ Tg Malim

Kat Tg Malim ni kalo nk g makan tengah hari memang payah nk pikir.. Kalo aku yang pikir, senang aje.. Medan Selera la yang aku tuju...

Tapi sekarang ni, leh pikir nak g kedai lain plak.. Macam easy kafe ke.. eplace ke.. garden deli ke.. then yang baru ni aku dgn lieza ada g kedai I U Cafe.. Kedai ni dekat dengan Yat Fong... Aku lupa la plak nk tgkap gambo kedainya...

So Jumaat lepas, 25 Feb 2011 aku dgn lieza try makan kat sana.. Aku order Egg Prawn Fridge Rice dan air cappocino aisblanded.. Lieza plak makan mushroom chicken chop dgn air mocha aisblanded.. Sedap gak makan kat sana then yang pasti dijamin Halal....


Semalam pulak, 2 Mac 2011.. aku dgn lieza g mkn kat Kiosk no 4. bersebelahan dgn Bitarasiswa, kat dalam upsi je... Kat situ aku mkn mee kari dgn air orange aisblanded.. lieza plak mkn laksa dan air cappocino aisblanded... Sedap gak makanan kat situ, 'cukup rasa'.... Selain tu ada gak jual kopok lekor... Kalo nak tau apa lagi ada kat situ.. kenala datang.. lagipun kedai ni baru gak buka dlam bulan Februari tadi...

So sapa-sapa yang malas nk g kedai jauh tu, leh la cuba kedai ni pulak.. Kiranya dalam upsi ni banyak la pilihan kedai mana nk mkn waktu lunch selain burger kukus dgn nasi kukus...

Nanti ada masa free aku upload gambo ye...



@ I U Cafe..






@ KIOS UPSI




No comments: