Saturday, March 19, 2011

Ngok Wayang...

19 Mac 2011 (Sabtu)..
Aku kat kg sg besar masa ni... Kuar berdua je dgn abg.. Fifi tinggal kat umah mak.. Nasib baik fifi xngis... Kuar sebab aku nak cari tudung. Tapi sudah melencong daaaa... Kami g Kuala Selangor.. meredah hujan lebat, nasib naik kete.. hehehe... Sampai KS terus menuju ke Plaza 1. Ada panggung wayang.. Saja je singgah kot dapat tgk cite "Hikayat Merong Mahawangsa".. So aku pun g kaunter, ada banyak sit kosong.. tayangan jam 2:15 ptg.. apa lagi, terus beli tiket le... Ada masa 1 jam lebih sebelum tayangan.. Kami g TESCO jab, sebab mau beli botol susu utk fifi.. Botol susu sedia ada takleh pakai daa. Pastu solat dan makan.
Then sampai panggung memang masa tayangannya. Tayangan pun bermula.. Cite tu dari awal sampai akhir memang memerlukan ramai pelakon... Memang hebat... Aku rasa cite ni memang best, menarik dan mengkagumkan.... Kiranya berbaloi la g tgk cite ni..
Habis dalam kul 4 lbih sikit. Pastu saja jejalan dalam bangunan tu nak tgk apa lg yang ada.. Kat tingkat 3 ada bowling rupanya.. Huh! kalo ikut hatiku, nk je main bowling. Tapi sebab hari pun dh petang, fifi mesti rindu kat aku.. So apa lagi, balik umah le.....









No comments: