Saturday, April 2, 2011

Hepi Besday Anakku..




Aku bz sikit sepanjang bulan ni, so tak sempat nk update blog ni.
31 Mac 2011 (Khamis) hari tu.... Genap umur fifi setahun... Tak selebrate pun... Aku cuma belanja pengasuh kelas bayi makan je.. Lagipun fifi kecik lg, kalo dh beso sikit baru sonok nk selebrate party... hehe..
Genap setahun ni, fifi masih lagi lum leh jalan sepenuhnya.. Tapi leh meniti dan memanjat. Then fifi dh semakin bijak. Mau tidak, aku marah, siap merajuk berjam-jam... Sabo jelaa...
Fifi sekarang semakin ganas, means suka menggaru sampai luka dalam erti kata lain 'dera diri sendiri'.. lain macam je bunyinya.. Siku fifi aku siap balut lagi sebab dh teruk sgt lukanya. Muka plak merah-merah.. Sekarang ni tukar susu lagi. Sebelum ni aku bg S26. Nak masuk setahun aku beli Sustagen. Now beli Pedisure. Perrrghhh.. susu mahal tu.. setin pun dh RM66.++. Huhuhu... hope pasni fifi tak menggaru lagi.

Sempena harijadi fifi setahun, mama dan papa bagi hadiah kete mainan kat fifi. Jom layan gambar lak..


ni kat sg besar.. time malam..



Ni gambar setahun,.. 31 Mac 2011, sebelum g taska..






No comments: