Tuesday, January 11, 2011

11.1.11

Cantik tarikh harini kan, 11.1.11..
Tapi pada tarikh ni, kawan opis aku (Sarwat) telah kehilangan bonda tercinta untuk selama-lamanya.....
Pagi tadi dalam kul 11 lebih Sarwat call, bgtau mak dia sudah tiada.. Then aku pun bagitau member opis sume....
Tak lama pastu aku, lieza dgn yana g umah dia kat Taman Bernam.. Masa kami sampai, En Zarul dan En Ad sedang membaca yasin... Member opis aku yang lain sampai selepas itu..

Memang sedih sangat aku rasa.. Aku menitiskan air mata bila dengar dia bgtau mak dia telah tiada.. Aku sampai tak terkata nak bgtau kat member opis tentang hal ni.. just buat note.. Dah reda sikit baru aku leh bercerita...

Pastu lagi sedih sebab Sarwat tinggal berdua je dengan mak dia selama ni. So pasni dia dok sorang jela kat umah tu..

Apa pun, al-fatihah buat bonda Sarwat...





No comments: