Friday, August 14, 2009

Makan Pizza ....




Harini rehat tengah hari lama sikit sebabnya hari jumaat. Sebelum g pekan, g petronas dulu sebab aku nak isi minyak. Pastu g farmasi kat belakang telekom plak, lieza belikan 'mask', maklumlah H1N1 ni masih lagi berleluasa so kenalah berjaga-jaga.

Dah selesai sume baru le g pizza hut.... Memula tu pekerjanya kata xde tempat, tapi bila masuk kete semula, ada nampak tempat kosong kat belah atas. So apalagi, lieza pun masuk semula le... Memang betul ada tempat kosong. Kiranya rehat tengah hari tadi, lieza belanja makan pizza hut sempena hari lahir aku.. Lieza le yang amik order, aku tak tau sangat tentang menu kat pizza hut ni.

Untuk pengetahuan, ni first time aku jejak kaki masuk pizza hut dan merasa makanannya, ish..ish..ish.. cian tul aku ni ek. Bukannya apa, aku memang tak reti makan makanan yang lain drp lain... Jadi bila dah rasa ni, boleh la makan pizza tu.

Anyway, tima kasih bebanyak ye za coz belanja aku makan pizza...















No comments: