Sunday, August 2, 2009

S.U.S.U

Huhuhu.... Semalam g kedai dgn hb, pastu beli susu anmum tuk org mengandung tu... Aku memang nk beli pun, tapi suka tangguh sebabnya aku xsuke minum susu..... Jadi, semalam beli jugak.. Berialah dok telek kotak susu yang mana nak beli... Nak beli perasa biasa ke coklat ke?.... Disebabkan aku memang tak penah suka nk minum susu, so aku pilih perasa coklat. Nak tak nak, aku kena try gak minum susu ni... So malam td dh mula minum susu tu. Aku buat ikut sukatannya 200ml = 5 skop.. Wah.. banyaknye... 1 gelas.. jenuh le aku nak habiskan.... Aku buat air panas suam, so bila minum xdelah rasa muak. Lama gak aku nk habiskan susu tu.. Minum pun sikit-sikit je.. Memula minum rasa macam nak terkeluar, tapi masih leh dikawal lagi... dan akhirnya habis gak aku minum susu tu. Berjaya jugak aku minum air susu walaupun mengambil masa yang lama, hampir 15-20 minit rasanya nak habis air susu tu..


No comments: