Monday, September 14, 2009

Nasi Ayam Lieza... :-)

Kali ni nak cite menu buka posa tuk Ramadhan ke 24, bersamaan 14 September 2009 (Isnin).

Macam biasa, aku ada kena jawab soalan yang akan ditnya oleh lieza... dan seperti biasa juga aku xde jawapan yang nk diberi, hanya senyum aje la... mana le lieza x marah kat aku..

Tapi lieza sudah ada idea untuk menu buka posa.. Menunya ialah Nasi Ayam versi Lieza.. hehehe...

Sebenarnya lieza yang masak nasi ayam tu, so aku tukang makan je le.. tapi sebab nasi ayam dia tu memang best, so aku cite le dlm blog ni.. Masak xbanyak pun, dalam 2pot aje... tapi leh sampai ke sahur nasi ayamnya tu....

Aku lak siap makan tuk trip ke 2 yakni dlm kul 11mlm, sebelum masuk tido.. Mana idaknya, masa buka tadi xtambah pun, sbb dh kenyang sangat..

Memang pakej lengkap dia wat nasi ayam tu...

Nasinya xdela kuning sangat, so leh makan banyak manapun.. Ayam lak, ayam kampung, so memang leh layan.. Pastu ada sambalnya dan kicapnnya.. pastu sayur le.. timun, salad, tomato....dan juga tidak lupa sup kaki ayam.... perrghh... layan.....

Jadinya... memang berbaloi la lieza masak nasi ayam masa buka semalam.... Tak penah le aku makan tuk trip ke2, ni le 1st time ... hehehe....





Gambo sup kaki ayam je xde... tertinggal nak tangkap gambo sup tu. huhuhu.....

No comments: